Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Головні управління юстиції у Вінницькій, Закарпатській, Львівській, Полтавській, Тернопільській, Черкаській та Чернівецькій областях створили віртуальні громадські приймальні, які надають юридичні консультації через Інтернет.
Про це виданню «Закон і Бізнес» розповіли у прес-службі Міністерства юстиції.
Тепер громадяни мають змогу отримати правову консультацію, надіславши лист на адресу електронної пошти або відправивши повідомлення за допомогою спеціальної форми, розміщеної на веб-сайті органу юстиції.
Наприклад, задля належного правового інформування та надання безоплатної первинної правової допомоги жителям віддалених населених пунктів Харківської області при Головному та територіальних управліннях юстиції створені електронні скриньки, через які громадянам надаються правові онлайн-консультації у формі «запитання-відповідь». При Барському районному управлінні юстиції Вінницької області функціонує «Громадська приймальня on-line» і запитання громадян надсилаються на електронну адресу управління (e-mail: bar_just@ukr.net).
Поступово поширюється практика надання правових консультацій з використанням зв’язку Skype. Так, Головним управлінням юстиції в Одеській області у 2013 році започатковано надання правової допомоги з використанням Skype відвідувачам громадської приймальні, створеної на базі Одеської обласної універсальної наукової бібліотеки імені М.С. Грушевського. Кременчуцьким міським управлінням юстиції Полтавської області продовжується практика надання консультацій з використанням зв’язку «Skype» для відвідувачів правової громадської приймальні, створеної на базі Центральної бібліотечної системи для дорослих. «On-line консультації Skype» впроваджено також у Головному управлінні юстиції у Львівській області.
Крім того, Головним управлінням юстиції в Івано-Франківській області на базі Обласної універсальної наукової бібліотеки ім. Івана-Франка планується надання безоплатної первинної правової допомоги мешканцям віддалених населених пунктів гірських районів за допомогою новітніх технологій.
Також деякі з головних управлінь юстиції створили власні сторінки у соціальних мережах, які використовуються для надання роз’яснень з питань чинного законодавства та діяльності органів юстиції.