Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
До кінця липня в Уряді почне діяти паралельний документообіг – паперовий та електронний. Про це сказав в ефірі «5 каналу» Міністр Кабінету Міністрів Остап Семерак.
Урядовець пояснив, що паралельний документообіг діятиме лише в перехідний період, який триватиме не більш як два місяці, – «щоб побачити, як працює система, і щоб люди звикли». «Після цього ми перейдемо на електронну систему», – зазначив Остап Семерак.
Міністр відзначив, що впровадження електронного документообігу відбувається доволі важко, чиновники намагаються сповільнити цей процес. «Але моя позиція незмінна – ми повинні запровадити систему документообігу як першу частину електронного урядування», – підкреслив Остап Семерак.
«Що дає електронна система? У комп’ютері фіксуються всі дати: коли прийшов документ, хто і які правки до нього вніс, хто його зупинив чи відправив… І, наприклад, я як керівник бачитиму, як рухаються документи. Більше того, розгляд пошти теж відбуватиметься в комп’ютері, а не на папері – у мене, Прем’єр-міністра та в інших міністрів», – розповів Міністр.
Корупція, зазначив урядовець, – одна з найбільших проблем розвитку нашої країни. «Ми з нею боремося. І електронне урядування – один із заходів у боротьбі з корупцією в Україні. Тепер чиновник не матиме можливості приховати якийсь документ чи пришвидшити його розгляд в чиїхось лобістських інтересах. Усе буде на виду», – наголосив Остап Семерак.