Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
19 лютого відбулось перше тестування щодо підтвердження професійної компетентності у сферах державної реєстрації. На іспити з’явилось 28 учасників, зокрема реєстратори, які були відключені від реєстрів та ті, що вирішили здійснювати реєстраційну діяльність вперше, нотаріуси.
За підсумками першого дня з тестуванням справились успішно троє осіб, передає «Закон і Бізнес».
Як повідомили в прес-службі Мін’юсту, всі, хто успішно склав іспит одразу отримають сертифікати про підтвердження професійної компетентності.
Щодо процедури іспиту, то все відбувається згідно з визначеним порядком. Співробітник Міністерства зустрічає осіб та проводить ідентифікацію за паспортом. Пізніше, разом з представником з Національних інформаційних систем, кожній особі видають запакований у конверті логін та пароль, і особа приступає до виконання завдань.
Після двох годин тестування автоматично закінчується і кожен учасник іспиту бачить результати на екрані свого комп’ютера.
Варто наголосити, що тести були підготовлені за підтримки міжнародних партнерів з Проекту Європейського Союзу «Право-Justice», керівник якого, Довидас Віткаускас, нещодавно взяв участь у дискусії «Мін’юст та міжнародні партнери - втілюємо зміни разом. Результати 2018» та наголосив на важливості спільної роботи з Міністерством.
Нагадуємо, що до складання тестів для
підвищення кваліфікації державних реєстраторів допущено 328 осіб.