Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Згідно з п. 138.10.2 Податкового кодексу до складу адміністративних витрат входять представницькі витрати. Що розуміється під даним терміном? Який нормативний акт регламентує порядок оформлення і віднесення на витрати підприємства представницьких витрат з 1 квітня 2011 року?
Роз’яснює відділ масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян ДПА у м. Севастополі:
Згідно з підпунктом 138.10.2. пункту 138.10 статті 138 розділу Ш Податкового кодексу України до інших витрат включаються адміністративні витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством:
а) загальні корпоративні витрати, в тому числі організаційні витрати, витрати на проведення річних та інших зборів органів управління, представницькі витрати.
Згідно з п. 18 П(С)БУ 16 “Витрати” до адміністративних витрат відносяться такі загальногосподарські витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством як загальні корпоративні витрати (організаційні витрати, витрати на проведення річних зборів, представницькі витрати тощо).
Тобто, при визначенні можливості включення до інших витрат вартості понесених представницьких витрат необхідно розглядати склад понесених витрат у кожному випадку окремо, в контексті господарської діяльності платника податку.
Нагадаємо, розділ III Податкового кодексу вступає в дію тільки з 01.04.2011 року, тобто можлива ще розробка відповідних нормативних актів.
За матеріалами UBR