Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Антимонопольний комітет рекомендував Державній міграційній службі вжити заходів щодо недопущення нав’язування громадянам необов’язкових платних послуг під час отримання ними паспорта громадянина для виїзду за кордон.
Як повідомляє прес-служба АМКУ, у 2013 році до комітету надходили численні скарги громадян У на дії органів ДМС, які, зокрема, мають місце під час організації надання адміністративних послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
У ході проведеного органами комітету дослідження було встановлено, що у 2013 році в приміщеннях ДМС заявникам-громадянам України бланки заяв, а
також квитанції на оплату адміністративної послуги видають не службовці ДМС України, а працівники ДП «Документ». У перелік квитанцій входять квитанції на оплату консультацій державного підприємства, оплату страхових послуг та інші, які не є обов’язковими.
Такі дії містять ознаки порушення статті 16 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Про результати розгляду рекомендацій Державна міграційна служба України зобов’язана повідомити Комітет у тридцятиденний термін.
За матеріалами газети "Закон і Бізнес"