Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Законопроект (реєстр. №2626) спрямований на вдосконалення правового регулювання відносин, пов’язаних зі створенням, утриманням, охороною і відновленням зелених насаджень міст та інших населених пунктів України. У ньому визначаються: система органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, що здійснюють управління у даній сфері, та їх повноваження, правові засади охорони, інвентаризації, обліку та ведення реєстру зелених насаджень, основні вимоги щодо захисту зелених насаджень при здійсненні містобудівної та підприємницької діяльності й користування зеленими зонами, а також встановлюються вимоги щодо фінансування заходів з утримання та відтворення зелених насаджень, організації контролю щодо їх охорони, передбачається відповідальність за порушення законодавства про зелені насадження.
Під час обговорення проекту члени Комітету висловили низку зауважень до нього. Зокрема, наголошувалося, що Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради вважає, що законопроект потребує доопрацювання. На думку експертів, у проекті не враховано те, що законодавство України вже містить норми, які встановлюють прямі заборони чи обмеження будівництва на окремих територіях та об’єктах, які визначені у запропонованому законопроекті як "об’єкти благоустрою зеленого господарства м. Києва", тому його прийняття без урахування чинних норм створить певне дублювання законодавчих норм та їх неузгодженість
Наступним зауваженням, є те, що проект розроблено на базі діючого Закону "Про мораторій на видалення зелених насаджень на окремих об'єктах благоустрою зеленого господарства м. Києва", яким мораторій на видалення таких насаджень встановлюється строком на п’ять років. Однак, правове регулювання охорони зелених насаджень є дещо відмінним від регулювання забудови, а тому особливості будівництва вимагають їх урахування і при встановленні мораторію на відповідну забудову. Проте, поданий законопроект за структурою, визначенням термінів, порядком введення мораторію та здійснення контролю за його дотриманням практично дублює положення вказаного закону.
за матеріалами офіційного веб-порталу ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ