Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Міністерство юстиції об′єднає всі структури, які займалися веденням державних реєстрів, підконтрольних Мін′юсту, і створить на їх базі єдиного оператора ‑ Державне підприємство «Національні інформаційні системи».
Про це сьогодні під час прес-конференції в Кабінеті Міністрів повідомила перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова.
Як пояснили "ЗіБ" у Мін'юсті, Уряд уже прийняв рішення про створення Державного підприємства «Національні інформаційні системи», яке об′єднає 21 реєстр, за які відповідає Міністерство юстиції.
Підприємство буде створено як пілотний проект за новими стандартами відповідно до Закону про прозорість та публічність державних фінансів, який вже найближчим часом набуде чинності.
За словами Н.Севостьянової, на виконання моніторингового звіту по безвізовому режиму з ЄС, який ставить вимогу щодо нового формату ідентифікації особи, поставлено завдання об′єднати ці реєстри під одного оператора. Крім того, планується власними силами завершити розробку програмного забезпечення реєстрів, власником якого буде держава, а не приватні компанії. "Це дасть змогу державі зекономити кошти, які за минулої влади сплачувалися у вигляді роялті за користування програмним забезпеченням", - пояснила Н. Севостьянова.
Новостворене ДП стане першою державною компанією, яке матиме незалежну Громадську раду, до якої увійдуть представники громадськості та міжнародних організацій. Вони займатимуться розробкою та затвердженням фінансового плану, а також проводитимуть моніторинг використання коштів. Керівника нового підприємства буде обрано на відкритому і прозорому конкурсі.
Олена Велика, яка виконує обов′язки гендиректора ДП «Національні інформаційні системи» до обрання керівника в ході конкурсу, зауважила: порівняно з 2013 роком, не зважаючи на зміну курсу валюти, вартість щомісячної підтримки 1 користувача реєстру зменшилася майже вдвічі. Таким чином підприємство змогло зекономити 211 млн грн за рахунок спрощення процедур і відмови від корупційних схем.
«Загальна сума витрат, які ми плануємо на цей рік, становить 240 млн грн, що майже в 3 рази менше, ніж витрати попередніх підприємств, які займалися утриманням реєстрів», - сказала вона.
О.Велика також зауважила, що Громадська рада при підприємстві збиратиметься не рідше 1 разу на квартал і звітуватиме перед суспільством про всі кроки компанії та всі її витрати.