Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Громадяни України матимуть змогу отримувати адміністративні послуги на місцях у спеціальних адмінцентрах. В таких центрах можна буде отримати паспорт, документи зі землеустрою та дозвільної системи, зареєструвати ЗМІ та багато іншого.
Така можливість передбачена Постановою Уряду «Про деякі питання надання адміністративних послуг» від 16.05. 2014 р., повідомили «ЗіБ» у прес-службі Міністерства.
Це пілотний проект, у рамках якого Мін'юст та інші
держструктури передають значну частину своїх повноважень єдиним адмінцентрам.
Так, за словами Міністра юстиції Павла Петренка, досі близько 50 адміністративних послуг надавалися у розрізнених кабінетах органів влади, а їх корупційна складова сягала десятків мільярдів гривень на рік.
«Рішення Уряду прибрало корупційну складову зі сфери адмінпослуг. Оскільки відтепер документи в громадян прийматиме не виконавець робіт, а адміністратор, який не має жодного відношення до виконання цих робіт, а термін видачі документів буде чітко встановлений», - зазначив П.Петренко.
Через центри надання адміністративних послуг можливо буде провести реєстрацію або отримати відповідні документи у питаннях підприємництва, речових прав, створення громадських організацій, друкованих ЗМІ. Окрім того, адміністративні центри візьмуть на себе функції паспортних столів, зокрема і у питаннях видачі закордонних паспортів та відповідних документів на дітей.
Також у адміністративних центрах можна буде отримати документи із землеустрою, дозвільної системи, включаючи питання протипожежної та санітарної безпеки суб’єктів господарювання, тощо.
За матеріалами газети "Закон і Бізнес"